13.8.09

Εθνική Τράπεζα... (Η παράγκα της γειτονιάς σας)

Σήμερα πέρασα από το υποκατάστημα της εθνικής στη περιοχή μου… Εδώ και ένα μήνα μου έχουν στείλει τη κάρτα του ATM και εγώ δεν έχω τίποτα στα χέρια μου. Πάω στην αυγουστιάτικη τύπισσα, τη κόβω από το παγωμένο φρέντο και τη μικρή κουβεντούλα που είχε ανοίξει και της λέω: Ακύρωση της κάρτας και πάλι από την αρχή… Και ενώ προχωρούσε με τη διαδικασία να μου λέει συνέχεια… Μα μήπως τη πήρε κάποιος δικός σας και το ξέχασε; Ρωτήσατε στα δίπλα σπίτια; Μήπως μπερδεύτηκε με άλλα έντυπα; Ρωτήσατε στο ταχυδρομείο; Είναι σωστός ο Τ.Κ.; με πολύ ειρωνεία όλα αυτά. Πάω μετά να κάνω και την ανάληψη και ο ταμίας πήγε για κατούρημα στου διαόλου το κόπανο. Αν και Αύγουστος μαζεύτηκε ουρά με 10 άτομα που έβριζαν… Οι άλλες τράπεζες γιατί σου δίνουν τη κάρτα ανάληψης επιτόπου στο χέρι; Οι άλλες οι τράπεζες γιατί προσφέρουν ebanking χωρίς να σου ζητάνε να αγοράσεις τη σούπερ ντούπερ USB κρυπτογραφική μηχανή που τρέχει λογισμικό σχεδιασμένο από εξωγήινους; Και αφού υπάρχουν οι άλλες τράπεζες, εμείς γιατί πάμε στην εθνική;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Найти лучшее: скачать темы для windows 7 stalker